dinsdag 12 februari 2013

Travelling envelop

Ik heb weer iets leuks ontdekt, ik ga een traveling envelop starten. Voor wie mee wil doen, kijk dan niet naar mijn foto's want dan weet je al precies wat er in de eerste ronde van de envelop zit.
Op www.roundrobin.nl kan je op het forum meedoen aan mijn Travel envelop: 'eentje vol papiertjes en een beetje retro'. Als er genoeg mensen meedoen, dan start de reis van de envelop en stuur ik hem dik gevuld naar de volgende op de lijst, deze persoon haalt er wat leuks uit en doet er leuks bij en zo reist de envelop het hele rondje rond en komt hij uiteindelijk weer bij mij terug.

Ik vind het wel fijn om eens leuke post te krijgen, (hintje).

Dit wordt de envelop.

En er zit van alles in!


Dit vind ik al heel leuk, maar weet je wat ook heel leuk is?
Deze mensen gaan op zoek naar een gat in de weg of trottoir en daar maken ze dan een minituintje van. Hartstikke gezellig ziet dat er uit. 
Moeten meer mensen gaan doen, ik doe mee, jij ook?

En dan nog wat leuks, ik zag op BelgiĆ« een programma en daarin was een item van een mevrouw die in haar buurt een weggeefkast geplaatst had. Daar kan iedereen spullen en kleding in zetten die zij zelf niet meer nodig hebben. En dan mag je er ook iets uit pakken wat jij zelf kunt gebruiken. Het zag er ook zo knus uit, zo'n kast midden op de stoep met gordijntjes ervoor, als je die open deed hingen daar kleren op een haakje, lagen er boeken op een plank, stonden er vaasjes, potjes, bekers en allerlei andere spulletjes te wachten op iemand die ze wilde hebben.

1 opmerking:

Indruk zei

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog ! Ik denk zelf een beetje beginnersgeluk hoor het aantal volgers. maar natuurlijk wel erg leuk! Ik heb niet echt tips, moet het zelf ook nog allemaal uitzoeken maar ik denk dat je je moet gaan begeven op vergelijkbare blogs zoals jij, met dezelfde interesses. Vaak nemen mensen dan ook wel een kijkje op jouw blok en als ze het blog interessant vinden zullen ze je wel gaan volgen hoor. Veel succes! groetjes Pascale