dinsdag 6 november 2012

Koffers



Ik verzamel oude koffers, dat doe ik al heel lang. 
Vroeger in de flat lagen ze op een kast en nu op het zolderrandje. Ik bewaar graag spullen en ik vind het leuk als het er ouwe zooierig uit ziet maar toch enigszins opgeruimd. Kunnen jullie het nog volgen? Haha.
Zo ontstond de koffer verzameling, want dan kon ik nog meer bewaren wat niet meer in de kasten paste en het er toch nog leuk uitzag. (Niet zo'n bananendozentafereel zeg maar.)
In sommige koffers zit echte ouwe zooi, zoals dagboeken van vroeger en oude kleren van toen ik klein was. En ik heb koffers die gevuld zijn met jaarfeestspullen, zo ook voor sinterklaas. Dat is handig, dan pak ik elk jaar die koffers weer en heb ik alles bij elkaar. Zo heb ik er ook een voor kerst en Pasen en een voor feest.


Kijk hieronder zie je wat daar dan allemaal in zit !

De 18e komt hij aan bij ons, nu weet de grote kleine dat nog niet want EERST gaan we naar de Efteling.

Geen opmerkingen: