dinsdag 18 september 2012

Tweede of tigste hands

Afgelopen zaterdag weer een rommelmarkt bezocht, hoera.
Daar vond ik 'dingen die we niet nodig hebben' zoals een klein stokpaardje, lijkt wel een veulentje van de grote die we hebben. En ringen met glitterstaven erin, houten pinguinkegeltjes met een balletje, een oud bureautje compleet met inktpotje en schuifje ! (TWEE euro !) en de grote kleine vond een plastic groene tas op wieltjes. De dag erna kreeg ik nog een tasje vol kleertjes van mijn zus, waar een eigenaardig blousje bij zat wat ik mijn dochter nooit gewoon aan zou trekken. Maar toen ik het kraagje zag en dacht aan de lieveheersbeestcape en het paardje, toen wist ik het !


 


Dat past goed bij het sinterklaasfeest !!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus maak ik van de andere helft van de lieveheersbeestcape een sinterklaascape, het blousje erbij, paard erbij en andere dingen uit de sinterklaaskoffer. Alleen nog even wachten. Ja leuk ik heb zin in sinterklaastijd.
Hoe bedoel je dingen die we niet nodig hebben? 



Geen opmerkingen: