vrijdag 13 juli 2012

De mini slaapt en de grote krijgt extra aandacht!


''Mama ze huilt niet!'' Zei ze tegen me.Daarmee bedoeld ze dat ze lekker aandacht krijgt van mij. En dat kreeg ze! We hebben wel twee uur boven gespeeld en ze kreeg (ik vond de tijd nu wel klaar) een  speelhoekje in haar kast. Dat had ik al lang geleden bedacht en afgekeken bij mijn zus, die dat ook heeft gemaakt voor haar dochter! Maar ze was er nog steeds te jong voor en al te veel speelgoed in haar kamer was nooit zo handig, want slapen is niet zo haar ding.... Tegenwoordig kan ze het al veel beter en kan ze ook al een beetje zelf spelen op haar kamer als wij nog niet uit bed willen!
In elk blikje zit wat anders: houten diertjes, auto's, wollen lapjes, kabouters, poppetjes enz.
De bomen heb ik gevilt, het kleedje en de slaapzak (met varkens er in!)ook. De kabouters zijn nog van toen mijn man klein was en de drie houten poppetjes ook, die heeft zijn vader gemaakt met de draaibank, vroeger!
En ik ben al weer aan het bedenken wat er allemaal nog meer voor leuks in kan om mee te spelen... Mijn nichtje heeft er lampjes in en prachtige Schleich elfjes met hele mooie doeken als achtergrond! 
Daar is mijn grote kleine meid nog wat te klein voor....


Geen opmerkingen: