woensdag 11 april 2012

Vanuit Huize de Fazant.

Het eerste bericht op de groene fazant.
Nog weinig natuur beleefd vandaag, behalve de vieze hondenpoepafdrukken op de stoep waar ik mijn dochter elke dag vakkundig omheen probeer te leiden. Vandaag ben ik begonnen met het starten van een blog. Ik ben niet zo'n kenner, maar heb 'sterke drang' te laten zien wie ik ben en wat ik doe!
Ik geniet van de dingen en vind het leuk dit te laten zien aan wie het wil zien.
Op het moment ben ik 33 weken zwanger van onze tweede dochter en werk ik even niet. Nu heb ik naast al het rusten en dingen doen die toch wel moeten, tijd om na te denken, en creatief te zijn. Zo ben ik voor Pasen een poos terug begonnen met het maken van paashaaseierwarmers. Daar word ik blij van.








1 opmerking:

Suzanne zei

Hoi,
leuke paashaas. Mag ik het patroon overnemen ?