dinsdag 11 februari 2020

Het lijkt wel leeg in de tuin.

We hebben de hut en de knotwilg gesnoeid. En dat was nodig want er zaten gigantische takken op. Als je nu vanuit huis de tuin in kijkt, lijkt het wel leeg, maar achter de schuur ligt deze berg takken. Dus leeg is het (nog) niet, maar het geeft wel licht. De vogels vinden het jammer want die haalden het hele dorp bij elkaar om bij ons in het oerwoud te komen vergaderen en dat lukt nu dus niet meer.


De hut is nu een beetje een sneu stel staken, maar dat zal van de zomer wel weer helemaal groen worden!


Het ruimt wel op zo!


Wat een verschil met deze foto  hier onder van voordat we het gesnoeid hadden.


En in maart alle vlinderstruiken kortwieken, dat is ook nog een klusje want ik heb er 8. 
Ik hou wel van snoeien en de vlinderstruiken heb ik geen trap voor nodig! 


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heerlijk als het allemaal weer uitloopt.

blauwruitje zei

Tjonge dat is een verandering. Ik vind het wel bijzonder dat in een seizoen er alweer een heel stuk aangegroeid is. Ik zeg op naar het voorjaar.
Groetjes Sandra