maandag 13 april 2020

Onze woonkamer.


 (Lastig te fotograferen met de lichtinval en dan ook nog een snoer vergeten uit beeld te leggen.....Maargoed)
 Dit is een inkijkje in onze woonkamer, voor sommigen misschien fijn om even te kijken en te doen alsof je hier op bezoek bent nu dat niet kan ivm Corona.
En voor anderen gewoon leuk om te gluren bij de buren.





Onze eethoek waar ik nog steeds superblij mee ben!
De bank kreeg ik ooit van een vriendin. De stoelen kocht ik in de kringloop en heb ik onlangs helemaal opnieuw laten lijmen. Het zijn pastoe stoelen en ik ben er heel blij mee.
Mijn man heeft onlangs de schapjes aan de muur gemaakt, nu kan ik steeds iets ander gezelligs ten toon stellen.






De lamp kocht ik ooit op marktplaats, ook nog steeds heel blij mee en de groene fles kreeg ik op mijn verjaardag, wat jaren terug.



We hebben een speciale band met Pippi Langkous en de twee Dala paardjes heb ik op rommelmarkten gevonden. 



Dit is de zithoek, 's winters staat de bank zo en 's zomers staat hij rechts zodat de tuindeuren open kunnen staan.


Dit is een van mijn verzamelingen hoekjes. De Lp-tassen met bloemmotieven en het villeroy en boch serr]vies ben ik superblij mee. In de keuken staat mijn blikken verzameling, die is ook favoriet. Maar daar heb ik nu geen foto van gemaakt.


3 opmerkingen:

blauwruitje zei

Wat leuk om even binnen te gluren. Helemaal retro zie ik, het doet mij aan mijn jeugd denken. Het is echt het tegenovergestelde van hier. Zo leuk om te zien hoe verschillend ieder zijn smaak is.
Wanneer ga je de bank weer draaien?
Groetjes Sandra

De groene fazant zei

Dat is inmiddels gebeurd. Ik heb maar een huis en dit is favoriet maar Scandinavisch design en veel natuurlijke spullen passen ook bij mij.

myriamvanonsverhaal zei

Gezellig, even binnenkijken. Op bezoek gaan mis ik toch echt wel...