zaterdag 27 augustus 2016

Toeval of niet?

Soms vallen dingen zo mooi samen, zou dat toeval zijn?

Op facebook werd een tafeltje aangeboden, handig voor de mini! Graag wil ik die overnemen, maar balen in Zoetermeer, dat is wel heel erg uit de richting. Toen zei de mevrouw dat zij dit weekend in Zeist zijn, nou dat is fijn! Ik had me er al bij neer gelegd dat het tafeltje helaas niet bij ons kwam.
Maar Zeist, dat gaat wel lukken en toen spraken we af voor zondag.
Vervolgens belt een mevrouw over onze advertentie op marktplaats.
Graag wilde ze de zandbak van tractorband overnemen die we voor 7,50 te koop hebben staan.
Of we hem misschien wilden brengen. Naar een dorpje vlakbij Zeist! 'Toevallig', zeg ik tegen haar, dat kan wel want we gaan zondag toch naar Zeist. Vindt u 30 euro dan een goede prijs? Ja hoor!
De zandbak gaat naar een verstandelijk gehandicapte man, hij kan zich er niet aan bezeren en slopen zal haast ook niet gaan zei de mevrouw. Fijn dat er weer iemand blij mee zal worden!

Ik hou er van als dingen zo lopen!


Geen opmerkingen: